info linka 0910 966 423
Reklama
Problémy s doručením

Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v ohlásenom termíne.

Dodacia doba je najviac 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V prípade, ak zásielka nebola doručená v avizovanom termíne, je potrebné nás kontaktovať e-mailom na adrese: info@kvetyaloe.sk, alebo na mobil : 0907171948

  • objednaný produkt je doručovaný kurierom
  • v momente expedovania zásielky Vám pošleme všetky potrebné informácie e-mailom
  • pokiaľ spoločnosť zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt, stratu zásielky reklamujeme my.

 

  • Najčastejšie príčiny nedoručenia kytice sú:  
  •  - zlá alebo neúplná adresa
     - nesprávny mobilný kontakt na príjemcu
     - nefunkčný zvonček na dome alebo paneláku a pod.