Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v ohlásenom termíne.
Dodacia doba je najviac 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V prípade, ak zásielka nebola doručená v avizovanom termíne, je potrebné nás kontaktovať e-mailom na adrese: info@kvetyaloe.sk, alebo na mobil : 0907171948
- objednaný produkt je doručovaný kurierom
- v momente expedovania zásielky Vám pošleme všetky potrebné informácie e-mailom
- pokiaľ spoločnosť zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt, stratu zásielky reklamujeme my.
- Najčastejšie príčiny nedoručenia kytice sú:
- - zlá alebo neúplná adresa
- nesprávny mobilný kontakt na príjemcu
- nefunkčný zvonček na dome alebo paneláku a pod.